مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 17:312016-10-27سياسي

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور: زنان کارگر روستایی کارگران بدون مزد هستند


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به بی مهری نسبت به زنان و بانوان در برخی مشاغل گفت: زنان کارگر روستایی معمولا کارگران بدون مزد و حقوق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، شهیندخت ملاوردی عصر امروز در آیین اختتامیه هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت شناسی ایران اظهار داشت: دو دسته از زنان در به کارگیری از سوی کارفرمایان مورد توجه هستند که یکی از این گروه ها زنان سرپرست خانوارند.

وی با بیان اینکه زنان کارگر روستایی در کشور کارگران بدون مزد هستند ادامه داد: دختران مجرد که نیاز به دستمزد چندانی ندارند نیز مانند رنان سرپرست خانواده با هر درآمدی مجبور به کار هستند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با انتقاد از دیدگاه های مختلف در خصوص زنان در بازار کار افزود: اینکه زنان و بانوان در کار های غیررسمی مشارکت بیشتری دارند، به دلیل نوع نگاه و نگرش به آن ها است و متاسفانه در مشاغل غیررسمی حضور زنان بیشتر است.

وی با اشاره به کم لطفی و بی مهری نسبت به زنان و کارگران زن در مشاغل بیان داشت: چنین رویکرد و نگرشی لزوم ایجاد مراکز کاریابی ویژه زنان در کشور را تقویت می کند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه ایجاد مراکز کاریابی اختصاصی بانوان می تواند در زمینه رفع مشکل بیکاری آنها موثر باشد، افزود: علاوه بر این کاریابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور: زنان کارگر روستایی کارگران بدون مزد هستند

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور: زنان کارگر روستایی کارگران بدون مزد هستند