مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 17:312016-10-27سياسي

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی: امروز عزت دادن به مسجد بر همه واجب است


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر نقش پررنگ مساجد در جامعه، گفت: امروز عزت دادن به مسجد بر همه واجب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بیرجند، علی قاسمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 19 مهر (چهارمین سالگرد فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد) و اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز عزت دادن به مسجد بر همه واجب است و باید نقش مسجد را در جامعه پررنگ کنیم چراکه اگر مسجد ما فعال باشد جوانان و مردمانی آگاه و متدین و انقلابی خواهیم داشت که البته این گونه است اما باید بیشتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آخرین پیام هایی که امام خمینی(ره) به بسیج و مساجد دادند، فرمودند: بسیج میقات پابرهنگان و اندیشه پاک اسلامی است، گفت: میقات بسیج محل تجمع حقیقی بسیج و همان مساجد هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بسیجی را از مسجد بگیریم مثل این است که ماهی را از دریا گرفته باشیم، ادامه داد: در اوایل انقلاب اسلامی که شاهد تحول در کشور بودیم و از یک حکومت ستمگر و فاسد تبدیل به یک حکومت اسلامی شدیم همه را مدیون مسجد هستیم.

قاسمی افزود: امروزه متاسفانه عده ای سعی دارند نقش مساجد را در جامعه اسلامی ما کمرنگ کنند و جامعه را به سمت انحراف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی: امروز عزت دادن به مسجد بر همه واجب است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی: امروز عزت دادن به مسجد بر همه واجب است