مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 16:102016-10-27بين الملل

اسراییل نماینده خود را از یونسکو فراخواند


نخست وزیر رژیم صهیونیستی از فراخواندن نماینده این رژیم از سازمان یونسکو در اعتراض به قطعنامه اخیر این سازمان علیه اسراییل خبر داد - .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم نماینده خود را از سازمان یونسکو بعد از صدور قطعنامه از سوی این سازمان در خصوص اینکه مسجد الاقصی یک میراث اسلامی است فراخواند.

وی در بیانیه ای عنوان داشت: تصمیم گرفتم که نماینده خود را از سازمان یونسکو برای اجرای رایزنی و مشاوره فرا بخوانم تا اقدامات بعدی را در این خصوص اتخاذ کنیم.

نتانیاهو همچنین با پوچ خواندن تصمیم اخیر یونیسکو درباره بیت المقدس از این نهاد انتقاد و عنوان کرد: چیزی که ما باید متوجه شویم و زمان می برد این است که این مساله پوچ است و نه تنها به حقایق تاریخی آسیب می زند بلکه حقیقت فعلی را نیز تحت الشعاع قرار داده و به رویکرد شخص من در قبال سازمان ملل خدشه وارد می کند.

علاوه بر نتانیاهو نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز به این قطعنامه واکنش نشان داد و تاکید کرد اسراییل با سازمانی که ارتباط مردم یهود با اورشلیم را رد می کند همکاری نخواهد کرد.

اسراییل روابط خود با یونسکو را بر سر قطعنامه ای مشابه به حالت تعلق درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل نماینده خود را از یونسکو فراخواند

اسراییل نماینده خود را از یونسکو فراخواند