مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 15:262016-10-27بين الملل

بیل گیتس هیچ پولی برای فرزندان خود به ارث نمی گذارد


بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود گفت 70 میلیارد پوند سرمایه ای که در اختیار دارد را به خیریه می بخشد و هیچ بخش از این پول را برای فرزندان خود به ارث نمی گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانستنی های "، اگرچه بیل گیتس ثروتمندترین پدر جهان محسوب می شود، ولی پس از مرگ او فرزندش می بایست روش خود را برای کسب درآمد ادامه دهد.

بیل گیتس بنیانگذار و مدیرعامل اسبق شرکت مایکروسافت با 70 میلیارد پوند ثروتمندترین مرد جهان محسوب می شود و در آخرین صحبت های خود گفته است که تمام این پول را به بنیاد بیل و ملیندا گیتس که یک مرکز خیریه برای او و همسرش محسوب می شود، اعطا می کند.

دختر بزرگ گیتس که جنیفر نام دارد هم اکنون 20 ساله است و پس از او هم روری پسر 17 ساله و فوب دختر 14 ساله گیتس قرار دارند.

پدر آنها تصمیم گرفته است همه دارایی های خود را به خیریه ببخشد و آنها هیچ مشکلی با این قضیه ندارند.

بیل گیتس طی آخرین مصاحبه تلویزیونی که با شبکه ITV انجام داد اعلام کرد که همه دارایی های خود را به مرکز خیریه بیل و ملیندا گیتس می بخشد و پولی را برای فرزندان خود به ارث نمی گذارد.

او که هم اکنون در سن 60 سالگی به سر می برد توضیح داد: فرزندان ما تربیت صحیح و مقداری پول برای گذران زندگی در اختیار خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیل گیتس هیچ پولی برای فرزندان خود به ارث نمی گذارد

بیل گیتس هیچ پولی برای فرزندان خود به ارث نمی گذارد