مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 14:012016-10-27سياسي

آیت الله سعیدی: دشمنان با شدیدترین خشونت ها در برابر ترویج اسلام ایستاده اند


تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: کار کردن در مسیر خدا، همواره با مشقات و مشکلاتی همراه است و دشمنانی که آموزه های الهی را در تعارض با اقدامات خود می بینند، - از این رو با هر ابزاری و با شدیدترین خشونت ها، دنبال سنگ اندازی و نابود ساختن چنین آموزه هایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار مسؤولان پایگاه جامع منابع اسلامی در سالن محراب حرم مطهر اظهار کرد: در قرآن کریم درباره ویژگی های کسانی که در مسیر الهی قدم گذاشته، بیان می دارد که اینها در مسیرشان از کسی غیر از خدا نمی هراسند.

وی با بیان اینکه این عبارت نشان می دهد که کار کردن در مسیر خدا، همواره با مشقات و مشکلاتی همراه است، گفت: دشمنانی که فرهنگ انحرافی خود را ترویج می کنند، آموزه های الهی را در تعارض با اقدامات خود می بینند؛ از این رو با هر ابزاری و با شدیدترین خشونت ها، دنبال سنگ اندازی و نابود ساختن چنین آموزه هایی هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: فعالیت پایگاه جامع منابع اسلامی باید در مسیر معرفی اسلامی ناب و جریان های انحرافی باشد، در چنین شرایطی مخاطبان شما، خود به دنبال شناسایی مصادیق و افراد گرفتار در چنین جریان هایی خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دشمنان با شدیدترین خشونت ها در برابر ترویج اسلام ایستاده اند

آیت الله سعیدی: دشمنان با شدیدترین خشونت ها در برابر ترویج اسلام ایستاده اند