مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 14:012016-10-27بين الملل

کمیته ملی-مردمی ضد تروریستی در قزاقستان راه اندازی شد


انجمن عمومی کمیته ضد تروریستی در قزاقستان با هدف تحکیم تلاش های شهروندان، جامعه و دولت در زمینه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات درست در مواقع اضطراری، - آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ، انجمن عمومی کمیته ضد تروریستی با هدف تحکیم تلاش های شهروندان، جامعه و دولت در زمینه مبارزه با تروریسم، افراط گرایی، جرم و جنایات مرتبط با مواد مخدر، مهاجرت غیر قانونی و دیگر تهدیدات جهانی در قزاقستان آغاز به کار کرد.

امان ژال اورازبایف سرهنگ ذخیره کمیته امنیت ملی قزاقستان امروز، از راه اندازی پایگاه اینترنتی انجمن عمومی کمیته ضد تروریستی تحت ریاست خود در این کشور خبر داد.

وی افزود: روش اصلی فعالیت این مرکز اطلاعاتی و تبلیغاتی که شامل کارشناسان، نظامیان و متخصصین حرفه ای است، تماس مستقیم با شهروندان مورد نظر برای حفاظت مشترک از امنیت و صلح در کشور می باشد.

رییس کمیته ضد تروریستی قزاقستان در ادامه گفت: همه به خوبی آگاه هستیم که هیچ یک از قوانین بدون دخالت و همکاری خود شهروندان، موثر نخواهد بود و به شکست خواهند انجامید.

اورازبایف افزود: از طریق این سامانه اینترنتی و صفحه ای که در شبکه اجتماعی فیسبوک تشکیل شده است، افراد نه تنها می توانند به کارشناسان حرفه ای از کشورهای مستقل مشترک المنافع دسترسی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ملی-مردمی ضد تروریستی در قزاقستان راه اندازی شد

کمیته ملی-مردمی ضد تروریستی در قزاقستان راه اندازی شد