مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 13:552016-10-27سياسي

گسترش همکاری های علمی-تجاری کره جنوبی با دانشگاه شیراز


همکاری های علمی و تجاری کره جنوبی با دانشگاه شیراز گسترش می یابد.

- "، مرکز فارس، هیاتی 11 نفره از دانشگاه سان مون (SunMoon) کشور کره جنوبی به همراه نمایندگانی از چند کمپانی بزرگ آن کشور با قائم مقام رییس و جمعی از اساتید دانشگاه شیراز، در خصوص گسترش همکاری های علمی و تجاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سیدعلی اکبر صفوی، قائم مقام رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده همکاری و توسعه بخش های مختلف علمی، صنعتی و تجاری ، ارتباطات است.

پروفسور جانگ (T.

Jang) سرپرست هیات کره جنوبی با ابراز خوشحالی از حضورش در ایران و دانشگاه شیراز گفت: می توانیم در زمینه های مختلف ازجمله آموزش زبان کشورها یمان فعالیت مشترک داشته باشیم.

سیده زهره عظیمی فر، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شیراز در این نشست با اشاره به سابقه 70 ساله دانشگاه شیراز به معرفی مختصری از دانشکده ها، بخش ها و مراکز تحقیقاتی این دانشگاه بزرگ پرداخت و افزود: در سه سال اخیر حجم فعالیت ها و ارتباطات بین المللی دانشگاه شیراز رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: در زمینه های مختلف از جمله تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های کوتاه مدت، انجام طرح های مشترک و اجرای کنفرانس های دوجانبه، می تواند فعالیت هایی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های علمی-تجاری کره جنوبی با دانشگاه شیراز

گسترش همکاری های علمی-تجاری کره جنوبی با دانشگاه شیراز