مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 13:412016-10-27سياسي

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: امروزه بشریت گرفتار بی مسؤولیتی شده است


یکی از مواردی که امروزه بشریت گرفتار آن است بی مسؤولیتی و کمرنگ بودن تکافل اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح امروز در ششمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اظهار داشت: متاسفانه از اسلام تفسیر ناقص و تاریک در دنیا به وجود آمده است.

وی ادامه داد: امام سجاد(ع) 100 خانواده را اداره می کرد و نیازها را مستقیم به نیازمندان می رساندند و باید چهره امام سجاد(ع) را در این فضای روحانی که بشریت همواره مورد نیازش بوده تفسیر نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما استکبارستیز است و استکبار را خوب شناخته است اما متاسفانه شناخت ناقص از انقلاب باعث تفسیر وارونه شده است و با تمامی سنگ اندازی دشمنان به این درجه رسیدن، کار راحتی نبود.

آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: امام سجاد(ع) فقط سجاد نبود، فقط بعد عبادی در زندگی نبود، چنین تصور نشود که امام سجاد(ع) کارش همین بود که زمزمه کند، نماز بخواند و دعا بگوید و این تفسیر ناقص است، امام سجاد امام زندگی بود و چهره جامعی داشت.

وی تاکید کرد: یکی از مواردی که امروزه بشریت گرفتار آن است بی مسؤولیتی و کمرنگ بودن تکافل اجتماعی است، بدان معنا که فقیر ببیند و احساس مسؤولیت نمی کند، یتیم می بیند و بی تفاوت است، گرفتاری های روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: امروزه بشریت گرفتار بی مسؤولیتی شده است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: امروزه بشریت گرفتار بی مسؤولیتی شده است