مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 12:102016-10-27سياسي

کهگیلویه و بویراحمد برترین استان درآموزش پدافندغیرعامل


استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان برترین استان کشور در آموزش پدافند غیرعامل معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما"،مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در سال 94 استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیرعامل مقام اول را در کشور از آن خود کرد و از مسئولان کشوری لوح تقدیر دریافت کرد.

محمدی افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل با تعریف اهداف کوتاه و بلند مدت تدوین شده که در این سند مدیریتی برنامه ریزی کاملی برای دستگاه های مختلف به ویژه مجموعه وزارت نیرو، راه و شهرسازی و همچنین در سطوح روستایی،شهری و منطقه ای تعریف شده است.

وی تأکید کرد: این سند جامع مبنای همه فعالیت ها و تصمیم گیری های مجموعه مدیریتی استان در زمینه پدافند غیرعامل خواهد بود و در این راستا تفاهم نامه هایی نیز با سازمان برنامه و بودجه برای اجرایی شدن این سند و نظارت بر آن منعقد شده است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گفت:پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات غیرنظامی برای کاهش آسیب ها، پیشگیری و بازدارندگی از خطرات است.

محمدی افزود:در وهله اول می بایست اهمیت پدافند غیرعامل برای دستگاه های اجرایی و جامعه تشریح و ضرورت آن ایجاد می شد که این امر با برگزاری دوره ها و کارگاه های آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد برترین استان درآموزش پدافندغیرعامل

کهگیلویه و بویراحمد برترین استان درآموزش پدافندغیرعامل