مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 11:552016-10-27ورزشي

دربی تبریز؛ این بار خبری از رفاقت نیست


تراکتورسازی همچنان هیچ شکستی در این فصل در کارنامه اش ثبت نشده و قطعا به دنبال آن است تا خط تیره مقابل باخت هایش در جدول رده بندی باقی بماند.

- دربی شماره 7 تبریز با حال و هوای متفاوتی برگزار می شود؛ تراکتور برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی دارد و گسترش برای بهبود شرایط و خروج کامل از بحران.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، گسترش فولاد و تراکتورسازی، دو تیمی هستند که در سال های گذشته مانند اعضای یک خانواده هر کاری برای یکدیگر از دستشان برآمده انجام دادند.

امسال اما کمی شرایط متفاوت است و به نظر می رسد دیگر رفاقت اعضای دو تیم مانند گذشته نیست.

گواه این ادعا هم می تواند مسائل مربوط به ورزشگاه در شهر تبریز باشد که گسترش فولاد حاضر نشد در روزهایی که ورزشگاه یادگار مهیای برگزاری بازی نیست، ورزشگاه اختصاصی خود (بنیان دیزل) را به تراکتور بدهد؛ به هر ترتیب تراکتور در ورزشگاه اختصاصی خود بازی هایش را انجام داد؛ اما این موضوع نمی تواند از حساسیت های دربی شماره 7 شهر تبریز میان گسترش فولاد و تراکتورسازی کم کند.

در ادامه 6+10 نکته از بازی فردای دو تیم که از ساعت 14:45 در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود را در ادامه بخوانید:1-دربی فردای شهر تبریز میان گسترش فولاد و تراکتورسازی هفتمین دیدار رودر روی دو تیم در لیگ برتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی تبریز؛ این بار خبری از رفاقت نیست

دربی تبریز؛ این بار خبری از رفاقت نیست