مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 10:162016-10-27اقتصادي

استاندار کرمان: ایده شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج به 31 شهرستان بحرانی می رود


ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج در شورای اجتماعی کشور مورد تاکید قرار گرفته تا به عنوان یک طرح تجربه شده در 31 شهرستان بحرانی کشور اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، علیرضا رزم حسینی صبح امروز در جلسه توسعه و برنامه ریزی استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: مدیران استانی برای دریافت اعتبارات از محل بودجه متفرقه نقش مهمی دارند.

وی بیان داشت: مجوزهایی که در چند سال اخیر برای موافقتنامه های سرمایه گذاری استان کرمان معطل مانده بود را توانستیم بعد از پایلوت شدن کرمان به عنوان استان اقتصاد مقاومتی بگیریم که از آن جمله می توان به اخذ مجوز کارخانه پلاسمای خون و پارک ملی خبر اشاره کرد.

استاندار کرمان یادآور شد: هر هفته با معاونان رییس جمهور و وزیران درباره مسائل استان کرمان جلساتی را برگزار می کنیم و پیگیر مشکلات استان هستیم.

رزم حسینی ابراز داشت: معاون اول رییس جمهوری برای پنجمین بار در عمر دولت یازدهم در ماه جاری به کرمان سفر می کند و بازدید از شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج از جمله برنامه های وی است.

وی تصریح کرد: شورای اجتماعی کشور به ریاست رییس جمهور بنا به درخواست رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل و در جلسه اخیر این شورا بحث محرومیت زدایی و فقرزدایی مطرح شده و ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: ایده شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج به 31 شهرستان بحرانی می رود

استاندار کرمان: ایده شهر اقتصاد مقاومتی قلعه گنج به 31 شهرستان بحرانی می رود