مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 09:502016-10-27سياسي

مشهد الرضا سوگوار سالروز شهادت امام سجاد(ع)


همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) مشهد الرضا سوگوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما" مرکز خراسان رضوی؛ آستان ملکوتی رضوی که 25 روز است همچنان سیاه پوش عزای حضرت سیدالشهدا و شهدای کربلاست امروز عزادار مصیبت شهادت پیام رسان کربلا حضرت علی ابن الحسین (ع) و میزبان جمع گسترده ای از دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام است.

به همین مناسبت ویژه برنامه هایی امروز در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه بیست و پنجم ماه محرم الحرام که به روایتی به سالروز شهادت مظلومانه حضرت زین العابدین(ع) مشهور است امروز از ساعت 9 و 30 تا 12 و 30 دقیقه در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود:سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد درباره موضوعات سبک زندگی امام سجاد(ع)، عوامل دین زدایی از منظر امام سجاد(ع) و بررسی حوادث پس از واقعه عاشورا ،مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در وصف چهارمین پیشوای شیعیان از برنامه های این مراسم است.

او گفت: ویژه برنامه های شام شهادت امام سجاد(ع) نیز امشب از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 20 در رواق امام خمینی حرم رضوی با سخنرانی حجت الاسلام محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد الرضا سوگوار سالروز شهادت امام سجاد(ع)

مشهد الرضا سوگوار سالروز شهادت امام سجاد(ع)