مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 00:202016-10-26اجتماعي

مشکلی برای تردد زائران اربعین از مرز شلمچه وجود ندارد


امسال در شلمچه مشکل زیرساختی یا خاصی درباره تردد زائران اربعین نداریم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای شریعتی در برنامه تیتر امشب که به تمهیدات اربعین اختصاص داشت تصریح کرد: امسال در این منطقه آمادگی اسکان اضطراری 15 هزار زائر را داریم و مشکل آبرسانی هم حل شده است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در چذابه داشتیم گفت: احداث جاده مسیر چذابه در حال اجراست و در 10 روز آینده افتتاح می شود اما آبرسانی به مرز چذابه به علت وجود مشکلات زیرساختی با تاتکر صورت می گیرد.

وی گفت: اقدامات خوبی در چذابه برای تردد بهتر زائران صورت گرفته و در عین حال برای مواقع اضطراری اسکان دو هزار نفر در این منطقه پیش بینی شده است.

استاندار ایلام نیز در این برنامه با بیان اینکه در شهر مهران نیز همه چیز برای اسکان و تردد بهتر زائران فراهم شده است گفت: امکانات در این منطقه زیاد است بنابراین مردم برای رفت و برگشت عجله نکنند.

مروارید تاکید کرد: در مهران به میزان کافی تلاش کرده ایم که پارکینگ هایی آماده کنیم و به نظر می رسد بخش عظیمی از خودرو های سواری بتوانند در این شهر و بیرون از آن خودروهای خود را پارک کنند.

همچنین سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: مدت زمان حضور زائران در عراق در ایام اربعین حداکثر 20 روز است و حضور بیشتر منجر به پرداخت جریمه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تردد زائران اربعین از مرز شلمچه وجود ندارد

مشکلی برای تردد زائران اربعین از مرز شلمچه وجود ندارد