مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 00:102016-10-26فرهنگي

سرانه مطالعه در کشور کمتر از یک ساعت


سرانه مطالعه در کشور کمتر از یک ساعت است و این در حالی است که مردم روزانه چند ساعت از وقت خود را به تماشای تلویزیون می گذرانند.

- است و این در حالی است که مردم روزانه چند ساعت از وقت خود را به تماشای تلویزیون می گذرانند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تبدیل شدن کشور به قدرت نخست منطقه، باید سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بزرگ و سراسری کتاب گلستان اظهار کرد: این نمایشگاه جشن دانایی است که با کمک همه ناشران و اهل ادب برگزار شده و مردم را برای شرکت در این جشن و جشنواره دعوت می‎کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال دور کردن جهل از جامعه هستیم، تصریح کرد: مردم با دانایی می‎توانند جهل را از جامعه دور کنند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جمعی در جهان رستگار می شوند که بتوانند جهل را از خود دور کنند، افزود: کتاب، تفکر و درس و گفت و شنود می تواند پاره‎ای از جهل را از جامعه دور ‎کند.

حشمتی در ادامه به سرانه مطالعه در کشور نیز اشاره کرد و گفت: سرانه مطالعه در کشور کمتر از یک ساعت است و این در حالی است که مردم روزانه چند ساعت از وقت خود را به تماشای تلویزیون می گذرانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مطالعه در کشور کمتر از یک ساعت

سرانه مطالعه در کشور کمتر از یک ساعت