مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 22:262016-10-26ورزشي

نفرات برتر رقابت های تنیس جام مدافعان حرم در قزوین مشخص شدند


رقابت های تنیس جام مدافعان حرم با شناخت نفرات برتر در قزوین به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، رقابت های تنیس خاکی جام شهدای مدافع حرم که از هفته گذشته در قزوین آغاز شده بود، پس از یک هفته رقابت ورزشکاران در نهایت با شناخت نفرات برتر در قزوین به پایان رسید.

رقابت های تنیس خاکی جام شهدای مدافع حرم که برای دومین مرتبه به میزبانی قزوین برگزار شد، فرصت مناسبی را برای ورزشکاران شرکت کننده و علاقمند به تنیس فراهم کرد تا بتوانند در طول چند روز شرایط حضور در یک مسابقه را داشته باشند و با هم رقابت کنند.

مسابقات تنیس در حالی تحت عنوان مدافعان حرم در قزوین برگزار شد، که در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رقابت ها هم از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل شد و اقدام ارزشمند برخی از ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات در نوع خود ستودنی بود، به طوری که ورزشکاران قهرمانی در اقدامی شایسته جوایز قهرمانی خود را به خانواده های شهدای مدافع حرم تقدیم کردند.

برگزاری مسابقات تنیس به خودی خود می تواند شرایط مناسبی را برای ورزشکاران این رشته ورزشی فراهم سازد و نامگذاری چنین رقابت هایی به نام شهدای مدافع حرم نشان از گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی دارد که با رشادت و ایثار برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر رقابت های تنیس جام مدافعان حرم در قزوین مشخص شدند

نفرات برتر رقابت های تنیس جام مدافعان حرم در قزوین مشخص شدند