مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 21:552016-10-26سياسي

دیدار رییس جمهور فنلاند با رهبر انقلاب


رهبر انقلاب اسلامی، موضع جمهوری اسلامی ایران برای حل مسئله سوریه را منطقی و بر پایه طرفداری از ملت و دولت قانونی این کشور خواندند و گفتند: امریکا و برخی دولتهای دیگر بر تغییر دولت سوریه پافشاری می کنند، - در حالی که برای پایان دادن به جنگ، باید شروع کننده و عوامل جنگ افروزی مشخص شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار آقای سائولی نینیستوو رییس جمهوری فنلاند با اشاره به پدیده تروریسم به عنوان یکی از مصائب دردناک جامعه بشری، کشتارهای دسته جمعی همچون کشتار مردم یمن را بدترین نوع تروریسم خواندند و تأکید کردند: مقابله با تروریسم نیازمند اراده جدی همه کسانی است که در قدرتهای بین المللی نفوذ دارند و عقلای جهان، و دولت ها و قدرتمندانِ با شرف دنیا باید برای علاج این پدیده، فکر و اقدام کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای، سخنان و اقدامات امریکا و برخی دولتهای دیگر را در مبارزه با تروریسم جدی ندانستند و افزودند: این دولت ها همه مسائل را بر اساس منافع خود محاسبه می کنند و به فکر ریشه کن کردن بیماری تروریسم چه در عراق و چه در سوریه نیستند.

رهبر انقلاب اسلامی در بیان نمونه ای از نبود اراده جدی در مبارزه با تروریسم، به کشتار مردم یمن اشاره و خاطرنشان کردند: تروریسم فقط به معنای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جمهور فنلاند با رهبر انقلاب

دیدار رییس جمهور فنلاند با رهبر انقلاب