مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 20:552016-10-26بين الملل

سفر چند ساعته ظریف به مسکو


سخنگوی وزارت خارجه ایران از سفر چند ساعته محمدجواد ظریف وزیر خارجه به مسکو در روز جمعه و به منظور شرکت در نشست سه جانبه با همتایان روس و سوری خود درباره تحولات سوریه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و سوریه در مسکو در روز جمعه و به منظور بررسی تحولات سوریه خبر داد.

قاسمی اظهار داشت: آقای ظریف روز جمعه در راس هیأتی به مسکو عزیمت می کنند و عصر همان روز به تهران باز خواهند گشت.

وی گفت که روز جمعه، نشستی با حضور وزیران خارجه روسیه، سوریه و ایران برای بررسی آخرین تحولات سوریه و منطقه در مسکو برگزار می شود، ضمن آن که وزیر خارجه ایران با همتای روس خود درباره همکاری های دوجانبه نیز گفت و گو خواهد داشت.

گفتنی است شبکه خبری المیادین ، گزارش داد که قرار است نشستی سه جانبه با حضور وزرای خارجه ایران، روسیه و سوریه در مسکو برگزار شود.

بر اساس این خبر سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز جمعه (28 اکتبر) در نشستی سه جانبه میزبان محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران و ولید المعلم وزیر خارجه سوریه خواهد بود.

پیشتر وزارت خارجه روسیه اعلام کرده بود که وزیر خارجه سوریه قرار است 27 و 28 اکتبر سال جاری میلادی (پنج شنبه و جمعه 6 و 7 آبان ماه&#


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر چند ساعته ظریف به مسکو

سفر چند ساعته ظریف به مسکو