مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 20:112016-10-26سياسي

فرماندار چالوس تأکید کرد ضرورت گسترش آموزش پدافند غیرعامل در جامعه


فرماندار چالوس بر ضرورت گسترش آموزش پدافند غیرعامل در جامعه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان چالوس، محمدناصر زندی امشب در نشست خبری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل برنامه های مختلفی در سطح شهرستان داریم، اظهار کرد: زنگ پدافند غیرعامل در مدارس چالوس به صدا درآمد.

وی افزود: آنچه سبب توجه به این موضوع در دهه اخیر شده است فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده است که در راستای دفاع از کشور در عرصه های مختلف سفارشات لازم را داشتند.

فرماندار چالوس بیان کرد: پدافند غیرعامل نوعی دفاع در برابر تهدیدات دشمنان به منظور آمادگی هرچه بیشتر و کاهش خسارات و دفع و خنثی سازی توطئه ها است وی گفت: در پدافند غیرعامل هزینه ها کمتر می شود و نیروی انسانی حفظ می شود و این افزایش پایداری ملی و نظامی را در پی دارد و بنابراین هر چه قدر در پدافند غیرعامل آمادگی بیشتری داشته باشیم خسارات کمتری به ما وارد می شود.

زندی ابراز کرد: تجهیزات و زیرساخت های حساس مراکزی چون مخابرات، بیمارستان ها، تأسیسات برق وامثالهم هر چه مستحکم تر ساخته شوند ادامه دفاع را میسرتر می کند و دشمن دچار ضرر و زیان های بیشتر و روحیه مردم مضاعف تر می شود و می توان زمان بیشتری از دشمن گرفت تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چالوس تأکید کرد ضرورت گسترش آموزش پدافند غیرعامل در جامعه

فرماندار چالوس تأکید کرد ضرورت گسترش آموزش پدافند غیرعامل در جامعه