مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 19:562016-10-26دانش

به همت جهاد دانشگاهی استان زنجان نخستین استارت آپ ایرانی اکسیر در زنجان آغاز شد


نخستین استارت آپ ایرانی اکسیر در زنجان به مدت سه روز در باشگاه علمی فرهنگی جهاد دانشگاهی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، مراسم افتتاحیه نخستین استارت آپ ایرانی اکسیر چهارشنبه شب در باشگاه علمی فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه زنجان با حضور خلیل جمشیدی رییس دانشگاه زنجان، مهدی عباسی رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان، مهدی کاظمی خالدی رییس سازمان دانشجویان کشور و جمعی از معاونین و مسؤولان دانشگاه زنجان و جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

در این رویداد آموزش دانشجویان و فارغ التحصیلان در راستای دست یابی به یک ایده ناب و بکر و سپس ترویج همکاری های تیمی به دانشجویان برای تشکیل تیم خود و ایجاد یک کسب و کار نوپا آموزش داده می شود.

شایان ذکر است در این برنامه شرکت کنندگان با قرار گرفتن در فضای مشترک کارآفرینانه به فعالیت همراه با خلاقیت پرداخته و در فضای کار تیمی با روش ها و ابزارها به ایده پردازی و ارزیابی ایده و طراحی یک ارزش قابل پیاده سازی و سودمند پرداخته و در نهایت نتایج کار خود را به داوران ارائه می کنند.

شرکت کنندگان در این رویداد با اهدافی چون آشنایی با مفاهیم نخست کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) و کارآفرینی، آشنایی و تجربه فرآیند ایده پردازی برای کسب و کارهای نوپا و نوآوری در حوزه کسب و کار آشنا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت جهاد دانشگاهی استان زنجان نخستین استارت آپ ایرانی اکسیر در زنجان آغاز شد

به همت جهاد دانشگاهی استان زنجان نخستین استارت آپ ایرانی اکسیر در زنجان آغاز شد