مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 19:512016-10-26ورزشي

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد فعالیت 7 خانه کشتی در استان کردستان


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: هفت خانه کشتی در استان وجود دارد و امیدواریم در سایر شهرستان ها از جمله دهگلان، دیواندره و کامیاران نیز خانه کشتی احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، حامد جولایی عصر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیأت کشتی استان کردستان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: کردستان از دیرباز مهد کشتی فرنگی بوده و پهلوانان بسیاری را به کشتی کشور و جهان معرفی کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: اکنون کشتی استان به دلیل برخی مشکلات و کمبودها همانند گذشته در عرصه های جهانی خوب ظاهر نمی شود که امیدواریم دوباره به دوران طلایی خود باز گردد.

جولایی با اشاره به اینکه مشکلات اصلی در حوزه ورزش حضور در لیگ ها است، افزود: با وجود این مشکلات، کشتی استان کردستان توانسته به خوبی در تیم ملی ظاهر شود.

وی گفت: اگر زیرساخت های مناسب ایجاد شود به راحتی می توانیم مسابقات کشوری و لیگ ها را در استان پوشش داده و برای اسکان و خوابگاه ورزشکاران مشکل نداشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: هفت خانه کشتی در استان کردستان وجود دارد و اکنون به دلیل نیمه تمام ماندن بسیاری از پروژه های ورزشی در استان، این اداره کل توانایی احداث خانه کشتی جدید را در برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد فعالیت 7 خانه کشتی در استان کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد فعالیت 7 خانه کشتی در استان کردستان