مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 19:252016-10-26ورزشي

5 بازنشسته دردسرساز برای تاج!


هرچند پیش از این مهدی تاج موافقت خود را با اجرایی شدن دستور سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده بود اما بنابر آن چه در رسانه ها مطرح شده رییس فدراسیون فوتبال اخیرا در اظهار نظری اعلام کرده که برای این چند تن از کارمندان بازنشسته فدراسیون که نام شان در فهرست .

- 5 بازنشسته ای که گفته می شود از فدراسیون فوتبال حقوق دریافت می کنند حالا برای مهدی تاج دردسر ساز شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی،فدراسیون فوتبال در مهرماه سال جاری به پنج نفر از 42 بازنشسته و دوشغله مورد خطاب سازمان بازرسی حقوق پرداخت شده و این درحالی است که هیچ یک از این گروه 42 نفره از سمت خود استعفا نداده اند.

مطابق اخطار سازمان بازرسی کل کشور که باید به اجرا در می آمده افراد بازنشسته و دو شغله مشغول به فعالیت در فدراسیون فوتبال باید از سمت خود کناره گیری می کردند و قانونا نباید به آن ها از این ماه حقوق پرداخت می کرده اند.

هرچند پیش از این مهدی تاج موافقت خود را با اجرایی شدن دستور سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده بود اما بنابر آن چه در رسانه ها مطرح شده رییس فدراسیون فوتبال اخیرا در اظهار نظری اعلام کرده که برای این چند تن از کارمندان بازنشسته فدراسیون که نام شان در فهرست سازمان بازرسی کل کشور است جایگزینی وجود ندارد و سعی می کند مجوز فعالیت آن ها را از سازمان بازرسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بازنشسته دردسرساز برای تاج!

5 بازنشسته دردسرساز برای تاج!