مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 19:202016-10-26بين الملل

بحران های مالی را در خانواده ها به فرصت تبدیل کنیم


بحران های اقتصادی و مالی در هر محیطی اعم از اقتصاد ملی تا اقتصاد خانواده همزمان فرصتی برای بهبود اقتصادی هم است و باید آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ؛ حمیدرضا باباپور متخصص روانشناسی در مصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار داشت : چینی ها واژه بحران را همزمان ، فرصت هم معنی می کنند و اگر در محیط خانواده در زمانی بحران مالی پیش آمد اعضای خانواده با همگرایی و همفکری و همکاری می توانند آن را به فرصتی برای خلق ثروت های جدید تبدیل کنند .

وی افزود : در شرایطی که بحران مالی پیش می آید نباید همه انرژی اعضای خانواده دنبال شناخت مقصر یا تنبیه مقصر باشد بلکه شرایط اجتماعی ومحیط زندگی گاهی ممکن است آسیب های اقتصادی وارد کند و به بحران مالی منجر شود اما مرحله آخر زندگی هم نیست .

وی افزود: وقتی بحران پیش می آید ، همزمان اعضای خانواده باید به فرصت های جدید فکر کنند و مطمئن باشند اگر همفکری و محبت و دوستی در میان اعضای خانواده تجمیع شود ، حتما می توانند از این مشکل عبور کنند.

وی تصریح کرد : البته خانواده ها باید مدیریت اقتصادی را رعایت کنند و اگر بخشی از درآمد خود را هر چند هم کم باشد پس انداز کنند در مواقع بحرانی به راحتی می توانند از فرصت های آن هم استفاده کنند و باید همیشه در زندگی همراه خطر و تهدید ، به فرصت هم بیندیشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران های مالی را در خانواده ها به فرصت تبدیل کنیم

بحران های مالی را در خانواده ها به فرصت تبدیل کنیم