مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 18:162016-10-26اقتصادي

استاندار گلستان خبر داد رتبه چهارم استان گلستان در ارائه تسهیلات رونق تولید


استاندار گلستان از رتبه چهارم این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرگان، حسن صادقلو عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیلات و رونق تولید استان گلستان اظهار کرد: تاکنون بانک‎های استان به 190 واحد تولیدی به میزان 252 میلیارد تومان تسهیلات ارائه داده‎اند و گلستان از لحاظ پرداخت تسهیلات در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

وی تصریح کرد: این مقدار تسهیلات ارائه شده از سوی بانک‎ها جدای از پرداختی آزاد است که در راستای رونق تولید شکل گرفته، در واقع تاکنون به 361 واحد به میزان 421 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.

استاندار گلستان ادامه داد: از ابتدای سال مقرر شده بود تا میزان 421 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان تسهیلات ارائه دهیم و این امر تاکنون عملأ محقق شده است.

بازرسی و نظارت یکپارچه از واحدهایی که مشمول تسهیلات شده‎اند استاندار گلستان بازرسی و نظارت یکپارچه از واحدهایی که مشمول تسهیلات شده‎اند را یکی از اقدامات لازم در کارگروه تسهیلات و رونق تولید عنوان کرد و گفت: در این راستا بخش کشاورزی و صنعت در قالب یک کارگروه باید از واحدهای مشمول تسهیلات نظارت و بازدید به عمل آورند تا ببینند تسهیلاتی که در این راستا و برای افزایش اشتغال، رفع موانع تولید و راه‎اندازی واحدهای تعطیل پرداخت می‎


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان خبر داد رتبه چهارم استان گلستان در ارائه تسهیلات رونق تولید

استاندار گلستان خبر داد رتبه چهارم استان گلستان در ارائه تسهیلات رونق تولید