مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 18:112016-10-26اجتماعي

فرماندار شهرستان شوط: راه 6 روستای شهرستان شوط مسدود شد


براثر بارش سنگین برف، راه 6 روستای شهرستان شوط مسدود شد.

- جواد جبارزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان شوط با اشاره به بارش سنگین برف در این شهرستان، اظهار داشت: بارش برف در شهرستان شط همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این خصوص شاهد مسدود شدن راه شش روستای این شهرستان هستیم، تصریح کرد: هم اکنون عملیات بازگشایی راه این روستاها در حال انجام است.

فرماندار شهرستان شوط با بیان اینکه عملیات نمک پاشی، برف روبی و بازگشایی در راه ارتباطی مسدود شده در حال انجام است، ادامه داد: در این خصوص از توان دهیاران نیز کمک گرفته می شود.

این مسؤول با اشاره به میزان بارش برف در این شهرستان، خاطرنشان کرد میزان بارش برف در شهرستان شوط 10 سانتی متر گزارش شده است و در ارتفاعات این میزان به 15 سانتی متر رسیده است.

جبارزاده با بیان اینکه تردد در محورهای این شهرستان نیز با زنجیرچرخ امکان پذیر است، اظهار داشت: بارش برف پاییزی مردم این شهرستان را غافلگیر کرده است.

فرماندار شهرستان شوط با بیان اینکه لازم است تا در صورت عدم ضرورت نسبت به تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدام نشود، خاطرنشان کرد: در صورت تردد در محورهای مواصلاتی این شهر لازم است رانندگان نسبت به رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان شوط: راه 6 روستای شهرستان شوط مسدود شد

فرماندار شهرستان شوط: راه 6 روستای شهرستان شوط مسدود شد