مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 18:102016-10-26اقتصادي

قیمت فرآورده های نفتی افزایش یافت


شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، قیمت پایه بورس فرآورده های نفتی ویژه را متناسب با نرخ تسعیر ارز آزاد برای عرضه در داخل کشور محاسبه و جهت اجرا به شرکت‎ها و مدیریت‎های ذیربط اعلام کرده است.

- از شانا، بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، افزایش قیمت فرآورده‎های نفتی ایران برای تامین منافع شرکت‎های پالایشی با توجه به الزام قانونی موجود مبنی بر اعطای تخفیف 5 درصد در فروش داخلی خوراک به صنایع، نیاز به سرمایه گذاری شرکت های پالایشی با هدف اجرای طرح‎ها و بهبود کیفیت فرآورده‎های تولیدی و به استناد ماده 71 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت صورت گرفته است.

افزایش قیمت فرآورده‎های نفتی با استناد ماده 71 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی مصوب 1380 که اشعار می دارد به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اجازه داده می شود، به منظور حفظ و صیانت از سرمایه های ملی، قیمت فرآورده های نفتی به جز ( نفت گاز، نفت سفید، بنزین، نفت کوره، گاز مصرفی داخل کشور ) بر اساس قیمت‎های جهانی و با رعایت صرفه و صلاح کشور تعیین و به فروش رساند بوده است.

شرکت پخش فرآورده‎های نفتی ایران به عنوان زیرمجموعه این شرکت قیمت پایه بورس فرآورده‎های نفتی ویژه را متناسب با نرخ تسعیر ارز آزاد برای عرضه در داخل کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت فرآورده های نفتی افزایش یافت

قیمت فرآورده های نفتی افزایش یافت