مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 17:362016-10-26دانش

دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه سوربن فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا می کنند


مدیر امور بین الملل و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزوای با اشاره به سفر هیاتی علمی از دانشگاه سوربن پاریس به دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در این دیدار تفاهم نامه همکاری های علمی-پژوهشی بین دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه سوربن امضا خواهد شد.

- حسن دلبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد"، گفت: هیاتی عالی رتبه از مسولان دانشگاه سوربن فرانسه(پاریس 13) طی هفته آینده سفری به دانشگاه حکیم سبزواری جهت رایزنی علمی و افزایش سطح تعاملات پژوهشی خواهند داشت.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی- آموزشی دوجانبه در این دیدار گفت: در این تفاهم نامه مباحثی همچون تبادل استاد و دانشجو، تحقیقات مشترک و همکاری های این دو دانشگاه ها با یکدیگر پیش بینی شده است.

مدیر امور بین الملل و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزوای ادامه داد: این نخستین سفر یک هیات عالی رتبه علمی از دانشگاهی معتبر اروپایی به سبزوار جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی است و امیدواریم این مهم بستر ساز همکاری های گسترده دو دانشگاه در زمینه های علمی و فناوری باشد.

دلبری در ادامه با اشاره به نگاه ویژه دانشگاه حکیم سبزواری به افزایش سطح مراودات و همکاری های علمی و پژوهشی با دانشگاه ها و مراکز علمی برتر دنیا یادآور شد: در راستای ارتقای سطح دیپلماسی علمی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه سوربن فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا می کنند

دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه سوربن فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا می کنند