مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 17:312016-10-26اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد آغار المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در ملایر


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از آغاز المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ملایر، کاوه برخورداری بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز المپیادهای ورزشی درون‎مدرسه ای در ملایر با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم در مدارس توجه به ورزش دانش آموزان است اظهار کرد: پایه و بستر قهرمانی ورزش هر کشوری در آموزش و پرورش آن است.

وی بیان کرد: بسیاری از قهرمانانی که امروز در رشته های مختلف در میادین ورزشی کشور افتخارآفرینی می کند از ورزش مدارس به این موفقیت رسیده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر در زمینه اهمیت ورزش برای دانش آموزان گفت: پیشرفت جامعه ما در گرو داشتن نسلی سالم، سرزنده و بانشاط است.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: امیدواریم با وجود طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای بتوانیم شهروندان خوبی برای شهرمان تربیت کنیم چراکه سلامت فکر در گرو سلامت جسم است.

برخورداری از برنامه ریزی‎های موجود در مدارس برای برگزاری المپیادهای ورزشی خبر داد و گفت: المپیادهای ورزشی در ملایر باعث دریافت مقام های خوبی در مسابقات استانی و کشوری در سال های گذشته شده است.

در پایان نیز مشعل مسابقات به دست یکی از دانش آموزان روشن و نمایندگان تیم های مختلف ورزشی رژه و همچنین از دانش آموزان موفق در عرصه مسابقات ورزشی تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد آغار المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در ملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد آغار المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در ملایر