مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 17:012016-10-26حوادث

سخنگوی اورژانس 115 مازندران: آتش سوزی فروشگاه کفش ملی ساری 2 مصدوم بر جای گذاشت


آتش سوزی فروشگاه کفش ملی ساری 2 مصدوم بر جای گذاشت.

- زکریا اشک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان ساری با اعلام اینکه آتش سوزی در فروشگاه کفش ملی دو مصدوم برجای گذاشت، اظهار کرد: در ساعت 14:02 دقیقه امروز خبر حادثه آتش سوزی فروشگاه کفش ملی شعبه میدان امام به مرکز فوریت های پزشکی مازندران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه در نخست دقایق بعد از اعلام حادثه دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های آل یاسین و فرهنگ به محل حادثه واقع در میدان امام ساری اعزام شدند، افزود: به دنبال این حادثه مردی 35 ساله و یکی از نیروهای امدادی آتش نشانی به مرکز اورژانس منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران تصریح کرد: مردم 35 ساله با سوختگی حدود 40 درصد پس از انجام اقدامات اولیه و مراقبت کامل به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل شد.

اشک پور بیان کرد: یکی از نیروهای امداد و نجات آتش نشانی ساری که در اثر دود دچار تنگی نفس شد و بعد از درمان سرپایی مرخص شد.

انتهای پیام/86004/ذ10 http://fna.

ir/5X8TIM نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی اورژانس 115 مازندران: آتش سوزی فروشگاه کفش ملی ساری 2 مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس 115 مازندران: آتش سوزی فروشگاه کفش ملی ساری 2 مصدوم بر جای گذاشت