مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 16:562016-10-26اجتماعي

30درصد زائران ثبت نام شده در سامانه سماح زنان هستند


رییس سازمان حج و زیارت سامانه سماح را امن ترین کانال اخذ ویزای کشور عراق دانست و گفت: زائران اربعین حسینی برای دریافت ویزا باید به سامانه سماح مراجعه کرده و این سامانه به صورت 24 ساعته به زائران خدمات ارائه می دهد.

- سعید اوحدی گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته با کشور عراق مهلت ویزای زائران برای حضور در این کشور 20 روز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مهلت 20 روزه به این معنا نیست که هر زائر ایرانی باید 20 روز دراین کشور اقامت داشته باشد بلکه درخواست ما از زائران این است که پس از زیارت خاک کشور عراق را ترک کنند.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به نظر مراجع تقلید در رابطه با زیارت زائران در ایام اربعین حسینی تصریح کرد: بر اساس تاکید مرجع تقلید هر یک از زائران باید پس از انجام مراحل زیارت خود از کشور عراق خارج شده تا شاهد تراکم جمعیت در این کشور نباشیم.

اوحدی سامانه سماح را امن ترین کانال اخذ ویزای کشور عراق دانست و اظهار کرد: زائران اربعین حسینی برای دریافت ویزا باید به سامانه سماح مراجعه کرده و این سامانه به صورت 24 ساعته به زائران خدمات ارائه می دهد.

وی ادامه داد: مهلت ویزای 20 روزه زائران اربعین حسینی از اول صفر آغاز شده و بر اساس پیش بینی های ما دراین مدت 2 میلیون زائر ایرانی جهت حضور در مراسم اربعین حسینی وارد کشور عراق خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30درصد زائران ثبت نام شده در سامانه سماح زنان هستند

30درصد زائران ثبت نام شده در سامانه سماح زنان هستند