مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 16:302016-10-26سياسي

راه اندازی دفتر صدور روادید ویژه اربعین حسینی در جنوب شرق تهران + فیلم


دفتر صدور روادید ویژه اربعین حسینی در جنوب شرق تهران با حضور معاون وزیر خارجه ، سفیر عراق درایران و جمعی ازمسئولان لشگری وکشوری در ورامین افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، در این مراسم که در فرمانداری ورامین برگزارشد به طور رسمی دفتر ارائه خدمات صدور روادید برای زایران ایرانی واتباع افغانی علاقمند به حضور در راهپیمایی گسترده اربعین آغاز به کار کرد.

معاون کنسولی ، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ، راه اندازی این دفتر در ورامین رابرای پوشش متقاضیان شهرستان های جنوب شرق تهران بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: به غیر از سفارت عراق و دفتر کنسولی درتهران ، مشهد وکرمانشاه ، دفتری که امروز در ورامین راه اندازی شد دوازدهمین دفتری است که امسال برای سهولت صدورروادید اربعین در کشور در نظر گرفته شده است.

حسن قشقاوی افزود: سال گذشته 11 دفتر برای صدور ویزا در نظر گرفته شده بود وامسال برای اینکه زائران به راحتی مراحل دریافت روادید را طی کنند به این تعداد چهار دفتر اضافه شد .

معاون کنسولی وزارت امورخارجه بابیان اینکه امسال تمام مقدمات صدور مطلوب روادید در داخل کشور فراهم شده است تاکید کرد به هیچ فردی اجازه داده نمی شود بدون داشتن روادید وارد کشور عراق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفتر صدور روادید ویژه اربعین حسینی در جنوب شرق تهران + فیلم

راه اندازی دفتر صدور روادید ویژه اربعین حسینی در جنوب شرق تهران + فیلم