مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 16:202016-10-26اقتصادي

تفاهم نامه کارا کارت برای خرید اقساطی کالای ایرانی


تفاهم نامه کارا کارت امروز میان معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما" مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان امروز در کارگروه تخصصی امور اقتصادی خراسان جنوبی گفت: صدور و تحویل کارا کارت یا کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان با هدف حمایت از خرید کالاهای ایرانی و رونق تولید، از سال 1394 و از گروه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی آغاز شده است.

سنجری افزود: پس از ابلاغ تفاهم نامه کارا کارت به دستگاههای اجرایی، کارمندان شاغل دولت در استان می توانند تا سقف 4 برابر خالص دریافتی حقوق پارسال خود، تسهیلات با سود 12 درصد دریافت کنند.

وی افزود: مدت باز پرداخت تسهیلات کارا کارت یک ساله است و کارمندان می توانند با تسهیلات این کارت با مراجعه به فروشگاههای زنجیره ای کالاهای مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم کارا کارت را فرصتی برای کمک به تولید، اشتغال و تقویت توان مالی کارکنان دولت دانست و افزود: تسهیلات کارا کارت فقط برای خرید تولیدات داخلی است و سازمان صنعت، معدن و تجارت هم باید نظارت کافی بر قیمیت و نحوه عرضه کالاها در فروشگاهها داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه کارا کارت برای خرید اقساطی کالای ایرانی

تفاهم نامه کارا کارت برای خرید اقساطی کالای ایرانی