مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 15:412016-10-26اقتصادي

عصر امروز وزیر راه 4000 واحد مسکن مهر و کمربندی غرب اهواز را افتتاح می کند


پروژه های کمربندی غرب اهواز، 125 کیلومتر راه اصلی، 121 کیلومتر راه روستایی و 4000 واحد مسکن مهر عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسند.

- وزیر راه 4000 واحد مسکن مهر و کمربندی غرب اهواز را افتتاح می کند پروژه های کمربندی غرب اهواز، 125 کیلومتر راه اصلی، 121 کیلومتر راه روستایی و 4000 واحد مسکن مهر عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اهواز، عباس آخوندی عصر امروز برای افتتاح چند پروژه در بخش های جاده ای، راه آهن و بنادر عصر امروز به همراه هشت معاون این وزارتخانه وارد اهواز شد.

وزیر راه و شهرسازی قرار است عصر امروز چند پروژه در بخش راه را در شهر اهواز افتتاح و در جلسه شورای برنامه ریزی حمل و نقل و ترافیک استان خوزستان شرکت کند.

قرار است عصر امروز پروژه کمربندی غرب اهواز، 125 کیلومتر راه اصلی، 121 کیلومتر راه روستایی و 4000 واحد مسکن مهر را به صورت همزمان در محل پروژه کمربندی غرب اهواز به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی صبح فردا از طریق ریلی عازم ماهشهر خواهد شد و ایستگاه قطار این شهر را افتتاح خواهد کرد.

آخوندی همچنین بعد از آن چند پروژه را در بندر امام افتتاح خواهد کرد و عصر پنجشنبه ضمن بازدید از بندر خرمشهر در مراسم آغاز رسمی شناورسازی مغروقه ها شرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز وزیر راه 4000 واحد مسکن مهر و کمربندی غرب اهواز را افتتاح می کند

عصر امروز وزیر راه 4000 واحد مسکن مهر و کمربندی غرب اهواز را افتتاح می کند