مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 15:312016-10-26اقتصادي

فرماندار بم عنوان کرد هدر رفت 35 درصد آب در بخش کشاورزی


فرماندار بم با اشاره به هدر رفت 35 درصد آب کشاورزی در شهرستان بم گفت: کشاورزان باید به آبیاری نوین روی آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بم، رضا اشک بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بحث اقتصاد در راس امور قرار دارد و در دو بخش افزایش بهره وری و توسعه اقتصادی فعالیت داریم.

وی با اشاره به هدر رفت 35 درصد آب کشاورزی در شهرستان بم خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی از آب های سطحی 120 میلیون مترمعکب مصرف می شود و نهایتا 200 هزار تن محصول محتلف برداشت و یک هزار و 400 میلیارد درآمد حاصل می شود که از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست و کشاورزان باید به آبیاری نوین روی آورند.

اشک با تاکید بر دانش بنیان شدن صنعت خودروسازی منطقه تصریح کرد: در حال حاضر کارخانه خودروسازی کارمانیا و کارخانه روغن صنعتی آمادگی جذب یک هزار و 400 نفر نیرو دارند.

فرماندار بم با اشاره به اقدامات انجام شده در روستاها و ظرفیت خوبی که روستاها برای اشتغالزایی دارند، بیان داشت: همه وظیفه داریم کمک کنیم تا افرادی که به شهرها مهاجرت کردند مجددا به روستاها برگشت داده شوند.

این مقام مسؤول خواستار توجه بیشتر ادارات برق، راه و عشایری به مشکلات مناطق عشایری شد و ابراز داشت: همه ادارات باید کمک کنند تا طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاها اجرایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بم عنوان کرد هدر رفت 35 درصد آب در بخش کشاورزی

فرماندار بم عنوان کرد هدر رفت 35 درصد آب در بخش کشاورزی