مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 14:402016-10-26سياسي

اجرای مراسم چهل شب، چهل روضه در بیت شهدای منطقه 20


شهردار منطقه 20 از برپایی مراسم معنوی چهل شب، چهل روضه در منازل خانواده های معظم شهدای شهرری همزمان با ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) در این منطقه خبرداد.

- ، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: طرح چهل شب، چهل روضه یکی از طرح های پرخیر و برکت است که به سبک مراسم های روضه و هیئت های خانگی در این منطقه جنوبی در حال اجراست.

صفوی ضمن حضور در دو بیت خانواده های معظم شهیدان رسول میلانی و حمیدرضا حاجی معینی افزود: حضور در بیت خانواده های معظم شهید و خدمت به این خانواده های معزز توفیقی ارزشمند است که مدیریت شهری برای کسب توشه معنوی در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان در اجرای این مهم اهتمام جدی دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح چهل شب، چهل روضه به منظور احیاء سنت های ارزشی و مذهبی به اجرا درآمده است، گفت: حفظ ارزش ها و اشاعه نهضت حسینی و ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف این طرح معنوی است.

شهردار با بیان اینکه دهه پایانی محرم به خانواده معزز شهدای مدافع حرم اختصاص خواهد داشت، افزود: مراسم چهل شب، چهل روضه، روضه در دهه دوم محرم آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

سخنرانی مذهبی، قرائت زیارت عاشورا، مدیحه سرایی، ذکر مصیبت اهل بیت(ع) از جمله مراسم های چهل شب، چهل روضه است که این مراسم در بیت شهیدان معینی با حضور امام جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مراسم چهل شب، چهل روضه در بیت شهدای منطقه 20

اجرای مراسم چهل شب، چهل روضه در بیت شهدای منطقه 20