مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 12:512016-10-26سياسي

امام جمعه منوجان: دوری از آموزه های دینی بنیه اقتصادی جامعه را ضعیف می کند


دوری از آموزه های دینی، بنیه اقتصادی جامعه را ضعیف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از منوجان، حجت الاسلام امین رضوانی پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع عالی بسیج و ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان اظهار داشت: بسیج یک ذخیره الهی و مردمی است و در تمام صحنه ها نقش اساسی و مهمی داشته و دارد و باید این سرمایه عظیم را حفظ کنیم.

رضوانی با بیان اینکه دوری از آموزه های دینی، بنیه اقتصادی جامعه را ضعیف می کند، بیان داشت: اگر در تمام فعالیت ها به ائمه تأسی داشته باشیم شاهد توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور می شویم.

وی عنوان داشت: کاهش وابستگی به نفت یکی دیگر از الزامات اقتصاد مقاومتی است و ظرفیت های گوناگونی در کشور وجود دارد که می تواند این خلا را پر کند.

رییس مجمع بسیج شهرستان منوجان ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که وابستگی خود را کم کنیم و کار، خدمت و تولید نباید محدود به قشر خاصی شود و هر کس در هر جایگاهی باید در این حوزه فعالیت کند.

انتهای پیام/80006/ک10/ http://fna.

ir/8LBFU6 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه منوجان: دوری از آموزه های دینی بنیه اقتصادی جامعه را ضعیف می کند

امام جمعه منوجان: دوری از آموزه های دینی بنیه اقتصادی جامعه را ضعیف می کند