مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 10:402016-10-26سياسي

«پیرامون تروریسم» منتشر شد


تروریسمِ عصر جهانی شدن، پدیده ای است بسیار پیچیده، دارای ابعاد متعدّد و عللی بعضاً ناشناخته.

اگر حاصل مطالعه این مجموعه، پرهیز از ساده سازی مسأله، - ذوابعاد دیدن تروریسم و ابهام بیشتر در تبیین آن باشد، هدف محقّق شده است! به تازگی مجموعه مقالاتی درباره تروریسم با رویکردی بیشتر روان شناختی در مشهد منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران،مطالب این مجموعه که از آبان ماه 1394 در فضای مجازی منتشر شده است، این بار در یک مجلد و با نام پیرامون تروریسم ، توسط نشر مرندیز انتشار یافته است.

نویسندگان و پژوهشگران غربی این مقالات پرسش هایی را مطرح کرده و بسته به تخصص و رویکردی که دارند درصدد پاسخگویی به آن ها برآمده اند، پرسش هایی مانند این ها: آیا در دین اسلام چیزی هست که پیروانش را متمایل به تروریسم سازد؟ چرا تازه مسلمانان بیشتر در دام نیروهای جذب نیرو برای تروریست ها می افتند؟ آیا نخست فرد عقاید افراطی پیدامی کند و بعد به گروه های تروریستی می پیوندد، یا برعکس، افراد پس از آن که به گروه های تروریستی پیوستند، افراط گرا می شوند؟ دلایل گرایش فرد به تروریسم چیست؟همچنین، تأثیر بحران معنا و هدف در گرایش جوانان به تروریسم ته چه اندازه است؟ آیا تروریست ها دچار بیماری روانی هستند؟ واکنش جامعه به اقدامات تروریستی چه باید باشد؟ آیا علوم اعصاب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیرامون تروریسم» منتشر شد

«پیرامون تروریسم» منتشر شد