مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 10:402016-10-26بين الملل

الجبوری: نابود کردن داعش ماموریت عراق، کشورهای منطقه و جهان است


نابود کردن گروه داعش ماموریت عراق، کشورهای منطقه و جهان است.

پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق نوشت، سلیم الجبوری همچنین بر لزوم بهبود روابط اهالی نینوا و دولت مرکزی و تلاش همه طرفها برای بازگرداندن تعادل به تشکلات داخلی تاکید کرد.

دفتر الجبوری با انتشار بیانیه ای از دیدار سلیم الجبوری، رییس پارلمان عراق با برت مک گورگ، فرستاده ویژه رییس جمهور آمریکا و هماهنگ کننده ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش با حضور داگلاس سیلیمان، سفیر آمریکا در عراق خبر داد.

در این دیدار، که دیروز صورت گرفته است، درباره آخرین تحولات امنیتی و سیاسی عراق، عملیات آزادسازی موصل و تلاش بین المللی و لزوم افزایش این تلاشها با هماهنگی با طرف عراقی بحث و بررسی شد.

براساس این بیانیه، الجبوری در این دیدار تاکید کرد: نابودی گروه داعش ماموریت عراق، کشورهای منطقه و همه کشورهای جهان است، بنابراین عراق نیاز مبرمی به حمایت جامعه بین المللی بویژه در زمینه امنیتی و اقتصادی دارد تا بتواند استانهایی را که در پی عملیات نظامی ویران شده اند بازسازی کند.

وی به لزوم بهبود روابط اهالی نینوا و دولت مرکزی بغداد و تلاش همه گروهها برای برقراری مجدد تعادل در تشکلات داخلی عراق اشاره کرد تا این تشکلات بتوانند مانعی در برابر گروه داعش و امثال آن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجبوری: نابود کردن داعش ماموریت عراق، کشورهای منطقه و جهان است

الجبوری: نابود کردن داعش ماموریت عراق، کشورهای منطقه و جهان است