مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 10:102016-10-26بين الملل

شاه کلید داعش در موصل نابود شد


"عناصر داعش تنها حربه ای که می تواند مانع پیش روی ارتش عراق شود را بمبگذاری معابر اصلی و پل ها عنوان می کنند.

" - امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 8 "عناصر داعش تنها حربه ای که می تواند مانع پیش روی ارتش عراق شود را بمبگذاری معابر اصلی و پل ها عنوان می کنند.

"به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه الدیار لبنان، یک منبع محلی دراستان نینوا در شمال عراق روز سه شنبه اعلام کرد: ابو مریم الحمصی" یکی از معروف ترین کارشناسان بمب گذاری در گروه داعش کشه شد.

بنا بر این گزارش، ابومریم که شاه کلید بمبگذاران داعش محسوب می شود، به همراه سه نفر از دستیارانش براثرانفجار بشکه حاوی مواد منفجره C4 کشته شدند.

به نوشته الدیار، این انفجار که دریک منزل مسکونی در منطقه العربی شهر موصل روی داد، شدید بود که براثر آن، بسیاری از عناصر داعش تکه تکه شدند.

گفتنی است که درپی نزدیک شدن نیروهای عراقی به موصل، این گروه تروریستی اقدام به بمب گذاری پل ها و مسیرهای خاکی اصلی در سمت ساحل غربی شهر کرده و اغلب ستیزه جویان و جنگ طلبان خود را از این بخش عقب کشیده است.

بر اساس این خبر، عناصر داعش خود را برای درگیری نهایی با ارتش عراق در ساحل شرقی موصل آماده می کنند و تنها حربه ای که می تواند مانع پیش روی ارتش عراق شود را بمبگذاری معابر اصلی و پل ها عنوان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه کلید داعش در موصل نابود شد

شاه کلید داعش در موصل نابود شد