مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 09:302016-10-26دانش

هشدار وزارت علوم به داوطلبان دانشگاه آزاد


مدیرکل دانشگاه های غیردولتی وزارت علوم تاکید کرد: تنها کد رشته هایی که در سایت وزارت علوم اعلام شده مجوز دارند و مدرک تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد در کدرشته های غیر مجوز دار، تایید نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، کارن ابری نیا، مدیرکل آموزش عالی دانشگاه های غیردولتی وزارت علوم با حضور در یک برنامه تلوزیونی، اختلاف وزارت علوم و دانشگاه آزاد برسر کدرشته های این دانشگاه را بررسی کرد.

وزارت علوم دانشگاه آزاد را بسیار تحمل کرده استابری نیا در پاسخ به درخواست دانشگاه آزاد مبنی بر ارزیابی دانشگاه آزاد مانند سایر موسسات آموزش عالی گفت: این صحبت ها، شگفت آور است، وزارت علوم طی سال های اخیر به دنبال ارتقاء کیفیت آموزشی است، با این وجود مشکلاتی را که دانشگاه آزاد ایجاد کرده بسیار تحمل کرده و با این دانشگاه همراهی کرده است.

تعطیلی 60 درصد فعالیت دانشگاه آزاد در صورت اجرای معیارهاوی ادامه داد: وزارت علوم اگر قصد داشت معیارها، شاخص ها و ضوابطی را که برای زیر نظام های دیگر اجرا کرده برای این دانشگاه اجرا می کرد، الان شاید 60 درصد فعالیت های این دانشگاه تعطیل می شد.

مدیرکل آموزش عالی دانشگاه های غیردولتی وزارت علوم، ادامه داد: بالاخره اتفاقاتی که در دوره های گذشته و دولت های قبل رخ داده، مانند قطاری است که در ریل افتاده و نمی شود آن را متوقف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت علوم به داوطلبان دانشگاه آزاد

هشدار وزارت علوم به داوطلبان دانشگاه آزاد