مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 09:202016-10-26حوادث

اعتراض وکیل قاتل ستایش تقد یم د اد گاه شد


وکیل پسری نوجوان که به اتهام تعرض و قتل ستایش 6 ساله به د و بار اعد ام محکوم شد ه است، لایحه اعتراضی خود را به د اد گاه کیفری استان تهران تحویل د اد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، مجتبی فرحبخش با تاکید د وباره بر عد م رشد و کمال عقلی متهم و مصرف مشروبات الکلی د ر زمان وقوع حاد ثه خواسته تا ماد ه 91 قانون مجازات اسلامی که قایل به تخفیف د ر مجازات حد برای متهمان زیر 18 سال است، بر موکل او نیز اعمال شود .

او گفته که د رباره اتهام تعرض امید وار است د یوانعالی رای را نقض و به اد له اثباتی توجه کند .

متهم 16 ساله پروند ه نیز که ستایش را پس از تعرض به قتل رساند ه و جسد ش را با اسید و آتش سوزاند ه، برخلاف اعترافات متعد د ش د ر آگاهی و د اد سرای ورامین، د ر جلسه د اد گاه از ارتکاب آزار و اذیت اظهار بی اطلاعی کرد ه و قتل را تنها د ر شرایط سیاه مستی پذیرفته است.

قضات د اد گاه اما متهم را د ارای سلامت و رشد عقلی تشخیص د اد ه و به مجازات اعد ام، قصاص نفس، پرد اخت د یه صد مات غیر منتهی به فوت و شلاق محکوم کرد ه اند .

حشمت الله توکلی، یکی از آنهاست که با تاکید بر سلامت عقلی متهم می گوید : اقرار مد نظرقانون، اقرار عند الحاکم است و د اد گاه حاکم تلقی می شود .

متهم اولا نزد بازپرس اعتراف کرد ه و ثانیه د ر د اد گاه نیز منکر تعرض نشد ه و فقط گفته است حضور ذهن ند ارم که آزار و اذیت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض وکیل قاتل ستایش تقد یم د اد گاه شد

اعتراض وکیل قاتل ستایش تقد یم د اد گاه شد