مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 09:202016-10-26حوادث

دو هفته شکنجه «طاها کوچولو»


زوج جوانی که متهم به قتل و شکنجه طاها کوچولو هستند، صبح روز گذشته، در حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، به تشریح جزییات چگونگی قتل کودک شش ساله پرداختند و صحنه این حادثه دردناک را بازسازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح روز گذشته، پدر و نامادری طاها کوچولو در حالی که حلقه های قانون بر دستانشان گره خورده بود، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به منزلی در خیابان سعادت 15 واقع در آزادی 93 مشهد هدایت شدند تا چگونگی این جنایت هولناک را در محل وقوع حادثه تشریح کنند.

در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا کارآگاه نجفی (افسر پرونده) خلاصه ای از محتویات این پرونده جنایی و اعترافات متهمان در مراحل بازجویی را شرح داد و سپس طالب متهم ردیف اول مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد.

این مرد 29ساله با تفهیم مواد قانونی از سوی قاضی سیدجواد حسینی مبنی بر این که مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند، در حالی که اظهار پشیمانی می کرد، گفت: وقتی ماجرای رابطه پنهانی ام با دخترخوانده باجناقم لو رفت، سرزنش های زیادی را تحمل کردم، به همین دلیل ملیحه را به عقد خودم در آوردم تا به این موضوعات پایان دهم، اما در این میان، همسرم قهر کرد و کارمان به دستگاه قضایی کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هفته شکنجه «طاها کوچولو»

دو هفته شکنجه «طاها کوچولو»