مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 05:262016-10-26سياسي

یادداشت/ یدالله جوانی با تدبیر 8 هزار میلیارد از 3 هزار میلیارد کوچک تر می شود!


زمانی در این کشور، فساد ریشه کن خواهد شد که تمامی نخبگان سیاسی و مذهبی، تمامی جریان ها و گروه های سیاسی، در مبارزه با فساد اقتصادی، مالی و اخلاقی رخ داده از سوی هم حزبی های خود، - پیشقدم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " یدالله جوانی در سرمقاله شماره امروز روزنامه جوان نوشت: چند روزی است که خبر تکان دهنده فساد عظیم مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان، درد دیگری بر درد دلسوزان کشور افزوده است.

آنان که دلسوزند و حقوق مردم و خصوصاً حقوق اقشار ضعیف جامعه از نظر اقتصادی برایشان مهم است با شنیدن اخبار فساد و اختلاس و دست بردن در جیب مردم، جز غم و غصه چیز دیگری بر دل هایشان نمی نشیند، اما کسانی هم هستند که به این قبیل موضوعات، صرفاً از دریچه تنگ منافع حزبی و جریانی نگریسته و بر همین مبنا از خود واکنش نشان می دهند.

اگر از منظر این افراد، فساد و اختلاس در اردوگاه رقیب رخ داده باشد، باید تمامی ظرفیت های رسانه ای و تریبون های در اختیار را به کار گرفت و با منطق یک کلاغ، چهل کلاغ و با شیوه و روش هدف وسیله را توجیه می کند، با پردازش های خاص نسبت به آن فساد، رقیب را آنچنان لگدمال کرد که از دیده ها فرو نشیند.

اما اگر چنین فسادها و اختلاس هایی در اردوگاه این حضرات رخ دهد، اول با سکوت بعد با انکار و سپس با هزار و یک دلیل، آن را توجیه کرده و در نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ یدالله جوانی با تدبیر 8 هزار میلیارد از 3 هزار میلیارد کوچک تر می شود!

یادداشت/ یدالله جوانی با تدبیر 8 هزار میلیارد از 3 هزار میلیارد کوچک تر می شود!