مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 00:202016-10-25بين الملل

وزیر خارجه روسیه: سازمان ملل در سوریه قاطعانه تر اقدام کند


" وزیر امور خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای آلمانی خود بر اقدام سازمان ملل برای تخلیه افراد زخمی از شهر حلب سوریه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه درگفتگوی تلفنی با فرانک والتر اشتاینمایر همتای آلمانی خود از سازمان ملل متحد خواست به شیوه ای قاطعانه تر برای تخلیه افراد زخمی از شهر حلب سوریه اقدام کند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، لاوروف از نمایندگان آژانس های بشر دوستانه سازمان ملل متحد خواست به شیوه ای قاطعانه تر برای از میان برداشتن موانع کمک رسانی بشر دوستانه و تخلیه زخمی ها از شرق حلب اقدام کنند.

بر اساس این بیانیه، وزیر امور خارجه روسیه به ویژه از سازمان ملل متحد خواست از کشورهایی که بر گروه هایی نفوذ دارند که به عقیده مسکو در انتقال کمک بشر دوستانه به شرق حلب و تخلیه افراد نیازمند کمک پزشکی ممانعت ایجاد می کنند بخواهد به شکلی جدی تر مداخله کنند.

گروهی از پزشکان سوری روز سه شنبه از شکست عملیات تخلیه بیماران از بخش تحت کنترل گروه های مسلح در شرق حلب ابراز نارضایتی کردند و مسئولیت آن را به ناتوانی سازمان ملل متحد در تضمین امنیت نسبت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه روسیه: سازمان ملل در سوریه قاطعانه تر اقدام کند

وزیر خارجه روسیه: سازمان ملل در سوریه قاطعانه تر اقدام کند