مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 00:112016-10-25سياسي

مدیر اجرایی ستاد اربعین خبر داد اسکان و پذیرایی از 140 هزار نفر در ایام اربعین


طبق اعلام وزارت کشور در برابر تقسیم کار ملی، در طول 7 روز، در نجف و کاظمین هرکدام 140 هزار نفر تعهد اسکان و به همین میزان هم تعهد وعده پذیرایی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، کمیته های ده گانه ستاد اربعین خراسان رضوی عصر امروز با برگزاری جلسه ای با حضور استاندار در محل دفتر وی، گزارش هایی از کارهای انجام شده ارائه دادند.

مدیر اجرایی ستاد اربعین استان با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی ما در شهرهای نجف و کاظمین مستقر می شوند، گفت: طبق اعلام وزارت کشور در برابر تقسیم کار ملی، در طول 7 روز، در نجف و کاظمین هرکدام 140 هزار نفر تعهد اسکان و به همین میزان هم تعهد وعده پذیرایی داریم.

سید عبدالله ارجاعی ادامه داد: شهرداری، ستاد بازسازی عتبات، دانشگاه، هلال احمر، سپاه پاسداران و آستان قدس وظایفی را پذیرفته اند.

نماینده کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین بابیان اینکه ذیل این کمیته، کمیته ای برای تعیین محتوا و بسته های فرهنگی تشکیل شده است، از استاندار درخواست حمایت مالی کرد و گفت: مبلغان و مداحان بسیاری برای همکاری در ستاد اعلام آمادگی کرده اند اما هزینه های اعزام و اسکان آن ها تأمین نشده است.

نماینده کمیته خدمات شهری و اسکان نیز بابیان اینکه قرار است روزانه 3 میلیون مترمربع با 550 پاکبان در نجف معابر را پاک سازی کنند، گفت: در معابر کاظمین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر اجرایی ستاد اربعین خبر داد اسکان و پذیرایی از 140 هزار نفر در ایام اربعین

مدیر اجرایی ستاد اربعین خبر داد اسکان و پذیرایی از 140 هزار نفر در ایام اربعین