مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1395 ساعت 00:112016-10-25سياسي

امام جمعه اسالم: معارف نهج البلاغه در اوج مظلومیت است


امام جمعه اسالم با بیان اینکه برای گسترش فرهنگ مطالعه نهج البلاغه کار جدی صورت نگرفته است، گفت: دریای بیکران معارف نهج البلاغه همچنان در اوج مظلومیت باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اسالم، حجت الاسلام اصغر جدایی امشب در نخستین جلسه روخوانی نهج البلاغه گیلان در مصلی این بخش اظهار کرد: امشب شب دوستی با نهج البلاغه و شب تجدید پیمان با سخنان مولا امیرالمومنین(ع) است.

وی با بیان اینکه امشب برای اسالم شبی تاریخی و به یاد ماندنی است، افزود: امیدواریم با استمرار این جلسه بتوانیم از چشمه های گوارای حکمت های نهج البلاغه بهره مند شویم.

امام جمعه اسالم نهج البلاغه را تفسیر قرآن دانست و ادامه داد: دریای بیکران معارف نهج البلاغه همچنان در اوج مظلومیت باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما هنوز برای گسترش فرهنگ مطالعه نهج البلاغه کار جدی صورت نگرفته است، گفت: در متن های درسی حوزه های علمیه نیز نهج البلاغه جایگاه جدی و مستمر و دائم ندارد.

جدایی با تصریح بر اینکه برای تاسیس تمدن نوین اسلامی باید نهج البلاغه را در متن امور قرار دهیم، خاطرنشان کرد: نهج البلاغه گنج پنهانی است که هر گوهری از آن می تواند بخشی از خلأهای وجودی انسان را پر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اسالم: معارف نهج البلاغه در اوج مظلومیت است

امام جمعه اسالم: معارف نهج البلاغه در اوج مظلومیت است