مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 20:552016-10-25دانش

دانشگاه ازاد در آستانه سقوط!!


مدیر کل موسسات غیر دولتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: ما نمی خواهیم دانشگاه ازاد سقوط کند اما اگر این دانشگاه روند کنونی اش را ادامه دهد منجر به سقوط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، کارن ابری نیا در گفتگوی خبر ساعت 20 درباره اختلاف میان دانشگاه ازاد و وزارت علوم گفت :وزارت علوم با وجود اینکه در سالهای اخیر به دنبال کیفیت اموزش عالی است اما در مورد دانشگاه ازاد تامل کرده است .

وی افزود :اگر قرار بود همان زیرنظام های تعیین شده را در مورد دانشگاه ازاد اعمال کنیم، 60درصد از فعالیت های این دانشگاه تعطیل می شد .

ابری نیا در باره مباحثی که رییس دانشگاه ازاد درباره دریافت مجوز کد رشته محل ها مطرح کرد گفت :دریافت مجوز تنها از طریق شورای گسترش وزارت علوم محقق می شود و بحث گروههای سه نفره ای که مسئولان دانشگاه ازاد مطرح کرده اند صحت ندارد، این گروههای مربوط به طرحی که 25سال پیش مطرح شد که اصلا این طرح اجرایی نشد .

وی با اشاره به اساسنامه سال 89 گفت :براساس این اساسنامه دانشگاه ازاد جز زیر نظام های غیر دولتی وزارت علوم محسوب می شود،در حالی که خارج از سیستم سنجش وبه صورت اختیاری دانشجو پذیرش می کند .

ابری نیا با اشاره به تعیین وضعیت حداقل 4هزارو 600کد رشته محل دانشگاه ازاد در تابستان 95گفت :ما به دنبال کیفیت دانشگاه ازاد هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ازاد در آستانه سقوط!!

دانشگاه ازاد در آستانه سقوط!!