مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 17:312016-10-25اقتصادي

اوضاع وحشتناک مصرف آب در ایران


مدیر اجرایی پروژه بین المللی منارید و حبله رود، میزان مصرف اب در ایران را 101 برابر بیشتر از ذخیره آب های زیرزمینی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، هوشنگ جزی روز سه شنبه در جلسه کیمته مدیریت حوضه آبخیز چالشتر شهرکرد بدون اشاره میزان آب های زیرزمینی تصریح کرد: 250 شهر کشور در معرض سیل و 250 دشت کشور نیز به عنوان دشت های ممنوعه اعلام شده است.

وی گفت: نبود برنامه منسجم بین بخشی و موازی کاری ها، پایین بودن مشارکت مردم در برنامه ریزی ها، در نظر گرفته نشدن پتانسیل های حوضه آبخیز از مهمترین موانع توسعه پایدار است.

وی اظهار کرد: پروژه بین المللی منارید با هدف بهبود و توسعه مدیریت پایدار سرزمین در منطقه خاورمیانه و آفریقا و تقویت و انسجام سازمانی در راستای مدیریت یکپارچه منابع طبیعی در کشورهای مختلف اجرا می شود.

جزی افزود: این پروژه از سال 2011 در پنج استان سیستان بلوچستان، یزد، کرمانشاه، تهران و سمنان آغاز شده و به دلیل موفقیت به استان های دیگر نیز در حال تعمیم است.

وی گفت: هم اکنون استان چهارمحال وبختیاری به عنوان ستاد هماهنگی کارون بزرگ در اجرای پروژه منارید انتخاب شده و اجرای این پروژه در 6.

4 میلیون هکتار از اراضی کارون بزرگ اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع وحشتناک مصرف آب در ایران

اوضاع وحشتناک مصرف آب در ایران