مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 17:002016-10-25سياسي

بنیاد شعر و ادبیات داستانی، فرصت هم سخنی با یک رمان نویس را فراهم کرد


معاون داستان بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان گفت: کارگاه پیشرفته آموزش رمان به منظور یادگیری نوشتن رمان و استفاده از تجربه های زیستی احمد دهقان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"؛ ابراهیم زاهدی مطلق با اعلام فرصت کوتاه باقی مانده تا پایان زمان ثبت نام در کارگاه پیشرفته آموزش رمان با تدریس و راهنمایی احمد دهقان، افزود: کارگاه پیشرفته آموزش رمان، احترام به جامعه خلاقان سراسر کشور در حوزه رمان نویسی است و ما در گام قبل، همین احترام را نثار کسانی کردیم که در زمینه داستان کوتاه خلاقیت داشتند.

زاهدی افزود: در حوزه رمان، حتی ممکن است محصول قابل توجهی به دست نیاید و شاید یک رمان خوب هم نوشته نشود با این حال، وظیفه بنیاد شعر و ادبیات داستانی این است که فضایی در اختیار مخاطب علاقه مند و ادب جوی پیگیر برای تعقیب علاقه هایش قرار دهد.

معاون داستان بنیاد شعر و ادبیات داستانی گفت: احمد دهقان، نویسنده باتجربه ای است که هم در جنگ حضور داشته، هم کلاس های متعدد قصه نویسی را اداره کرده و هم مؤسس بعضی جلسات قصه خوانی و نقد داستان بوده است.

زاهدی مطلق درباره نوع مواجهه استاد و شاگرد در این کارگاه یک ساله گفت: احمد دهقان در داستان به نقطه ای رسیده است که مشخصاً متعلق به خود اوست و پختگی او پس از حدود 30 سال نویسندگی، باید روزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شعر و ادبیات داستانی، فرصت هم سخنی با یک رمان نویس را فراهم کرد

بنیاد شعر و ادبیات داستانی، فرصت هم سخنی با یک رمان نویس را فراهم کرد