مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 16:462016-10-25سياسي

ارائه مدلی نوین برای برگزاری عقلانی انتخابات ریاست جمهوری


هر جریان سیاسی و اجتماعی برای مواجهه با مردم در رقابت های انتخاباتی تیم کاری دولت مورد نظر خود را متناسب با این مسایل که حداقل شامل معاون اول، - رییس بانک مرکزی و وزرای اقتصادی می شود، مشخص و ایده های عملیاتی خود را برای حل مسایل به شکل روشن و کاربردی و با ذکر نتایج مورد انتظار در افق چهارساله را بیان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از چهره های علمی، سیاسی و رسانه ای طی نامه ای به سپهر اجتماعی و سیاسی کشور ایده جدیدی را برای رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مطرح کردند.

در این طرح با اشاره به جزییاتی از نقایص و ایرادات مدل رقابت های انتخاباتی پیشین و نتایج حاصله از آن، آمده است که " پابرجایی مشکلات اقتصادی به عنوان عام ترین مطالبات و نیازهای مردم و افزوده شدن متراکم فساد اقتصادی و اداری به آن علی رغم ظهور و بروز دولت های مختلف در آستانه چهل سالگی انقلاب، نشانه ای واضح از ناتوانی تکرار کلیشه های گذشته برای ورود به صحنه مهم و مؤثر انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت 96 است".

این جمع افزوده است: "در برابر این تجربه، می توان طرحی نو درانداخت که رقابت های انتخاباتی به جای اشخاص به روی تیم های کاری که دولت ها را تشکیل می دهند و به جای شعارها به روی ایده های مشخص برای حل مسایل ملموس و عمومی جامعه باشد".


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مدلی نوین برای برگزاری عقلانی انتخابات ریاست جمهوری

ارائه مدلی نوین برای برگزاری عقلانی انتخابات ریاست جمهوری