مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:412016-10-25فرهنگي

تشکر ابوالقاسم طالبی از رییس قوه قضاییه برای حل مشکل اکران فیلمش


ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم ضد انگلیسی یتیم خانه ایران طی پیامی از ریاست قوه قضاییه برای حل مشکل اکران فیلمش تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ شب گذشته با خبر شدیم که علی رغم آنکه مجوز اکران فیلم یتیم خانه ایران منتشر شده بود، طی دستوری از آغاز آن ممانعت شد که در خبرهای بعدی علت این ممانعت به موضوع ممنوعیت کاری دفتر سینمایی فیلمیران بود که با ابلاغیه ویژه رییس قوه قضاییه برطرف شد.

در همین خصوص ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم ضد انگلیسی یتیم خانه ایران طی پیامی از ریاست قوه قضاییه برای حل مشکل اکران فیلمش تشکر کرد.

هو المصور جناب آیت الله آملی لاریجانی سلام؛ بازکردن گره های اهالی فرهنگ و هنر به دست جنابعالی، علی الخصوص اقدام اخیرتان درمورد حل اکران فیلم های سینمایی و فیلم یتیم خانه ایران مرا ملزم می کند تقدیر و تشکر خود را نسبت به این عنایت جنابعالی اعلام کنم و خدا را شاکر باشم به وجود چون شمایی که مقتضیات هنر و مشکلات هنرمندان را در این هجوم فرهنگی غرب به درستی درک می کنید و با اشارات به هنگام و نگاه پدرانه، نمی گذارید مهاجمان فرهنگی بر غم نامه های ما دست افشانی کنند.

الحمدالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر ابوالقاسم طالبی از رییس قوه قضاییه برای حل مشکل اکران فیلمش

تشکر ابوالقاسم طالبی از رییس قوه قضاییه برای حل مشکل اکران فیلمش